All the crazy shit I did tonight

Ja nu mår man äntligen lite bättre iaf. Har suttit på föreläsning nu mellan 1-3 var intressant men ändå inte :p Det är ju sånt man ska kunna egentligen.

Kollade igen va ja beställde förut och det mesta är snyggt :) Sen lite hårprodukter. Fast det blev ju en slant så får väl se sen när man betalar hur fattig man är då :(

Nu ikväll ska ja plugga och sen klockan kvart i 9 ska ja ner till stallet och sen upp och hoppa ner i sängen och hoppas på bättre sömn inatt!

Sen imorn så har ja jouren och sen två lektioner sen ska jag och Elin ut och köra/rida om min lille man har fått nya skor då så :) Annars får ja väl göra nått annat tills hjärtat kommer till mej!! :D Saknar honom!! Du ska skynda dej upp imorn sötnosen min! <3 Älskar dej!!

Sandra<3Stefan

Det kommer lösa sig!! Jag lovar dej


Kommentarer
Postat av: sandra

du är bäst. bara så du vet. jag älskar dig. <3

2010-04-17 @ 13:23:06
URL: http://sandrafrykman.com

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0