Bad day

Idag är det en dålig dag,

Jag kunde inte sova igår riktigt som jag ville. somnade väl runt 1 kankse och klev upp tjugo i 6. Jävligt nice natt om ja får säga det! not!!

men upp kom jag imorse iaf och då hade jag jouren med en i från hipp. Vi var klar lagomt till 8 och sen så gick ja upp till stugan och hämtade lite böcker innan jag började skolan.
Började med att vi fick tillbaka proven som vi gjorde igår, fick godkänt! :D Sen fick vi en uppgift vi ska göra som faktiskt lät spännande! :p

Sen hade vi lunch och efter det hade vi prov. Och då läraren tittade igenom det så sa han att det såg riktigt bra ut så man hoppas juh :) Sen hade vi ekonomi, jag och elin satt som nå fån till en början :p men sen fatta vi va vi skulle göra :p

Sen nu så ligger jag i sängen och gör inte ett skit! Är trött som fan och skulle lätt kunna gå och sova men har ju jouren klockan 9 så det gick ju inte :(

Ajja ska väl se om mitt hjärta vill prata nått med mej


Sandra<3Stefan

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0