Eye of the storm

Idag så klev ja upp före tuppen ;D Klev upp klockan kvart i 6 och gick ner till stallet för att fodra och släppa ut dom och mocka. Jag tror alla hästar hade fått för mycket energi av natten för dom var helt galen! två stycken sprang typ över mej då ja skulle släppa dom i hagen sjukt irriterande kan ja säga!

Efter vi var klar med det så gick vi på lektion där vi dissikerade lr hur det stavas hästben! Det var grymt coolt att se men sjukt äckligt att pilla på och känna och skära i. Bilder på det kommer upp senare då jag hittat kabeln till telefon :p Varning för känsliga läsare :P haha

Sen efter det satt jag och var duktig och plugga lite som ja ska ren skriva på datorn så plugagr ja lite extra inför provet vi ska ha snart. Måste även plugga till det andra provet som ja inte klarade, vi hade det muntligt och det finns inge värre! så nu ska ja få göra det skriftligt.

Sen lekte vi hästar och drog vagnarna själva för att vi skulle träna på volt träning :p

Och nu sitter jag här och har tråkigt!

Men imorn ska vi till Sundsvall och ha tråkigt, känns fel att åka dit då jag inte får stanna kvar :( Men hoppas på att få pussa en Stefan imorn iaf.

Sandra<3Stefan

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0