Fall for her

Idag så vaknade jag runt halv 7 första gången men somnade om efter en liten stund sen runt 7 skickade hjärtat sms så då vaknade jag igen sen låg jag och halv sov till 8 :)

Då klev ja upp och gjorde snabbt i ordning mej och sen gick jag och hade lektion Hästkunskap och sen efter den hade några av oss prov och det gick ju inge vidare! Hade tränat på helt fel saker! Men det hade alla som gjorde det gjort så. Efter det så fick vi smörja selarna och det var ju sååååå kul! Eller så inte!
Sen hade vi lunch och det var riktigt god mat :)

Efter det vare föreläsning om hur det går till då man betäcker en häst och hur fölningen sker och sånt. Sen fick vi se hur man gör ultraljud på hästar men det var inte så jätte intressant för det var ju inge föl där utan vi fick bara se livmodern

Sen så har jag ätit och nu sitter jag här och förösker komma på nå kul att göra på sista april!  nån som har nått förslag?!

Sandra<3Stefan

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0