Fixar och donar

Idag har jag varit vaken sen 6 ungefär sovit till och frpn sen dess.

Hade prov första lektionen, sen efter de så ringde jag och fixade elen och nu har jag fixat hemförsökring, det enda som är kvar att fixa det är adressändringen men det verkar inte vilja funka för mej och det är typ värdelöst att man inte kunde nå dom i från mobiltelefon!!

Sen hade vi stallkunskap och där tömmkörde vi, tråkigt men men. Sen vare lunch och nu har jag precis ridit klart :) Så har lite ont i benen nu :P haha

Sen halv 5 går ja på jouren igen :( Men går av på torsda morgon :P haha så inge länge jag har egentligen :p

Jaja nu ska ja plugga lite till provet vi har imorn :(


Sandra<3Stefan

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0