I don't wanna be told to grow up!

Inatt har jag sovit skit rent ut sagt :( Drömde att min älskade Sandra blev svårt misshandlad och tutuerad i ansiktet hur dom hade gjort och vilka det var. Och det värsta av allt vara att jag fick inte göra nått tillbaka mot dom för Sandra! :(

Ajja nu är jag iaf vaken och det blev en halv sen kväll igår för jag hittade en sån vacker klänning som nu är min! :) Bild kommer :)

Idag så äre ekonomi nu klockan halv 9 :( Sen 10 äre körning :) 12 äre lunch 13 äre hälsa o sjukvård 1440 äre allmänna ämnen! Så ser min lilla dag ut idag tråkig dag! :(

Låg och tänkte på en sak igår att jag ska rensa min garderob då vi flytatt in i lägenheten och sälja allt det jag inte vill ha kvar och det som inte går att sälja ger ja till erikshjälpen lr röda korset lr nått. För jag har jävligt mycket kläder som jag inte använder längre. Och dom måste bort om jag och hjärtat ska få plats i lägenheten :p



Nä jag vill fan inte kliva upp och ha ekonomi!! Det suger! Kan lika lite nu som då ja börja i det :s

Men jag uppdaterar då dagen är över.

Sandra<3Stefan

Kommentarer
Postat av: sandra

haha fick du inte? jag måste varit störd i den drömmen:D

2010-04-25 @ 19:45:25
URL: http://sandrafrykman.com

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0