I dream about you

Måndag morgon då. Känndes väldigt tungt men ändå lätt att kliva upp i morse.

Låg och vred och vände på mej till ungefär klockan 1 i natt och sen blir man väldigt glad då nån slänger igen dörren halv 5 på morgonoen så man vaknar. men men sånt är livet ibalnd. Ja så det var min sömn i natt. men då ja väl sov så sov jag iaf. Sen ja klev upp har jag varit i stallet och fodrat och mockat iaf. :) Och nu sitter jag i stugan och ahr huvudverk och försöker plugga, har ju prov imorn :(

Senare idag så ska ja ha sista jouren tills på fredag då jag går på igen :( Känns tungt men vad gör man inte för att få va ledig då jag och älskling flyttar ihop.

Sen ska ja äta och plugga och om denna jävla blåst går över ska ja gå ut och gå, men får väl se om det vill sluta blåsa eller inte.


Jag hoppas jag inte blir allt för grinig idag, är trots allt sjukt trött :(

Sandra<3Stefan

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0