In the new

Ja då sitter jag i lägenheten då, sitter på golvet på en kudde för pappa har inte kommit med möblerna än :p

Jag och Sandra började med att slänga upp mina kläder igår och sen for vi på birsta. Sen for jag hem med Sandra och sen for ja tillbaka till lägenheten och satte mej och busade lite med paige, hon verkade trivas ganska bra här även fast det inte var nå möbler här :p  Sen då hon inte ville busa nå mer slängde jag upp mina kläder. Så kläder, skor, handdukar, sängkläder, duschdrapperi, tvättkorg, glas, tallrikar är på plats :)

Bara möbler och gardiner och blommor som fattas :p haha

Älskling är på jobbet och jobbar hoppas han får komma i väg tolv idag som han skulle få, håller tummarna.

Känns riktigt skönt att få flytta ihop med bebbi! :) Hoppas vi kommer överens om hur vi ska möblera bara, för båda har ju starka viljor :p haha. men men det löser sig nog :p

Undra vad ja ska fördriva tiden med nu i ungefär en timme tills pappa kommer. :/ Har ju ingen bil heller så kan inte åka nånstans för den har bebbi tagit till jobbet. hmm.

Jag har ju iaf mjölk och mackor som ja kan dricka/äta :p haha.

tänkte att ja skulle lägga upp bilder på lägenheten hur den ser ut utan möbler :p Så får ni se bilder sen då vi kommit i ordnign mera. :)

Ikväll ska vi åka till Stefans faster och grilla. :) Ni får en outfit bild sedan ikväll på både mej och älskling :) Jag vet inte hur länge vi ska vara där men ja ska kankse vara chaffis åt min moster och hennes karl ikväll också :)

Sandra<3Stefan

Min favorit tjej :) EN liten Lucas


Lägenheten :

Hallen (orkade inte vända på bilden)
Tvrummet
tvrummet
Köket
Köket
Badrummet
sovrummet
Sovrummet

Tack och hej nu kommer pappa :)

Kommentarer
Postat av: sandra

hihi titta där är jag och bäbis :D (och då menar jag Lucas) :D

2010-05-09 @ 13:15:41
URL: http://sandrafrykman.com

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0