Ingenting kan jämföras med dej!

Ja då sitter jag här igen då, sitter och kollar på allt som ska komma hem till min garderob snart :) Tänkte knäppa kort på det då jag fått hem det för ja kommer inte rikitgt ihåg vad ja beställt :p Massa nytt in och massa gamalt ska bort! Längtar fan tills ja sorterat bort allt och fått ordning på allt igen :)

Och om tio dagar så blir jag och Stefan sambos :) Ska blir så underbart att komma till nått eget igen :) Att få ordning på alla saker och bara mysa till det :)

Sen sist ja skrev ha det inte hänt så mycket, Elin och ja lekte lite i klassrummet sen började alla hänga på och våran lärare blev väl inte allt för glad :p Men vi tyckte det va kul iaf! :D

Bara två dagar kvar tills min sötnos kommer upp till mej också, sen imorgon så blir ja själv i stugan :D Då blire kanal 6 klockan 20.00 :D Kommer sitta spikad framför tvn ;D Jenny, nettan och veronica ska åka upp till nettan i fredrika. Så jag och älskling får hela stugan för oss själva i helgen :)

Sen äre bara 5 riktiga veckor kvar på skolan, sista veckan blir mest att plocka undan och smörja selar och släppa ut hästarna på bete så då ska systemkameran med :D Lär ju vara helt underbart att se dom släppas på bete. Är lite sorligt att jag inte kommer få träffa Eli Squaredance så mer sen :( Det har ju varit min älskling dom här 6 månaderna. Min lilla prins.

Nä nu ska ja äta lite rulltårta och leta gardiner och badrumssaker :D

Blev bara tvungen att nämna att jag har fått fria händer på badrummet, köket, hallen och sovrummet i lägenheten :D hjärtat gjorde bort sig då han sa så iaf :p Han ville ha vardagsrummet för sig själv och möblera och så :p



Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0