It hurts when I breathe

Ja helgen har varit super duper mysig!

Fredag: hade två lektioner sen lurade älsklingen mej och sa inte vart han egentligen var sen rignde han då han var utanför, min lilla gospropp! Vi myste på hela kvällen och somnade väldigt tidigt!

Lördag: Myste på hela dagen och sov flera timmar :p På kvällen kollade vi på film och somnade fort även denna kväll

Söndag: Myste så mycekt jag kunde med hjärtat och Han har varit så snäll hela helgen och följt med mej til stallet och tagit in hästarna och gett dom mat och allt! Du är helt enkelt bäst gubben! Sen vid 5 då fick ja se hjärtat åka i från mej :( Hatar det!! Snodde en tshirt och älskligns tjocka varma jacka och gick en sväng då han for. Såg även sjukt mycket tussilago så nu är verkligen våren här!! :) Efter han for så har ja pluggat lite, ätit lite, gett hästarna mat och hittat världens finaste klänning ja ska ha!! Den skulle vara så fin på mej ! :D

I veckan så äre skola som gäller och sen plugg!! Går på jouren åt nettan på Freda morgon eftersom hon är guldvärld och har bytt jour helg med mej, så jag hoppas att älsklingen kommer upp då också!! Ananrs blir jag riktigt bannad!!

Nu ska jag ta och hoppa i sängen ska ju faktiskt upp tjugo i 6 imorn :(

Sandra<3 Stefan!!


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0