Mysipys!

I fredags kom som sagt mitt hjärta upp och vi har haft en sån otroligt mysig och underbar helg :)

Har varit lite jobbigt att ja ha måsta kliva upp på morgon och se han ligga kvar och sussa så gott, men jag har gett igen genom att komma iskall tillbaka och krypa ner under täcket! :P

Idag gick jag och älskling på en lång och härlig preomenad i solen, gick i tshirt och frös inte!! :o Sjukt underbart väder har det varit idag.

nu har han åkt och jag har jätte tråkigt! :(

ska plugga arsle av mej ikväll, har ett skit stort prov imorn men får väl se hur det går, hon lär ju ha formulera om frågorna som vanligt så man inte fattar ett skit. :/

Har iaf sov morgon imorn och det ska bli väldigt skönt!! :p

Sen ha ja jouren tills på torsdag och då tänkte jag smita hem runt tio för vi får troligtvis flytta in i lägenheten då:)
Älskling ska ringa imorn och höra hur det blev och så :) Så förhopnningsvis så ändrar jag min adress imorn, fixar internet och el till lägenheten :) hihi.

annars i veckan äre väl lungt tills på torsda då ja åker hem då :p

Sen freda äre flytt/packa upp allt :)  på kvällen har jag ingenaning om vad som händer

Lörda blir det väl att packa upp mera och söndag :)

sen månda äre tillbaka till skolan men sen hem på tisda igen för onsda ska ja till STORA staden med flickorna. :)
sen tordsa/freda där så ska ja kanske ha *Praktik* på ett hemligt ställe :p haha


Sandra<3Stefan!!

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0