You make me calm

Idag så klev ja upp tjugo i sex :( Gick ner till stallet fodrade, tempade, väge upp nytt foder. Sen gick vi och åt frukost. Sen började vi släppa ut dom, jag och elin gick med dom medans lilly började mocka. Sen fick ja gå med två stycken själv :p Sen vare spåning som gällde.

Sen hade vi lektion med Thord och där pratade vi om hästköp. Vad man ska tänka på då man köper häst och så! Efter det så hade vi hälsa&sjukvård där vi fick göra en grundlig hälsokontroll på våra passhästar. Det gick bra, väldigt tråkigt men det ät nyttigt både för en själv och hästen så :)

Sen efter det så har jag kollat då Elin och jenny tränat på Nh i körhallen/ridhallen.

Och nu sitter jag här och gör inte ett skit! Äte lite kakor och ska snart gå och värma en gorbys ;)

Sen så ikväll nångång så kommer äntligen mitt hjärta upp! Han slutar 4 så är väl här runt 6-7 då. För han ska köra försiktigt!!!

Jag saknar även min lilla Diamant, Sandra!!


Sandra<3Stefan


Kommentarer
Postat av: sandra

jag saknar dig!!!

2010-04-18 @ 10:01:50
URL: http://sandrafrykman.com

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0