1 year ago

Ja idag har jag jobbat i hemtjänsten i bergsåker, sen for jag och älskling på fyndlagret, hämtade alice, for och handla, hem och gjorde mat, sen for jag till morfar och sen moster och sen hem. Jag har diskat och Älsklingen har sovit sen efter maten, så han har väl sovit sen 7 halv 8. själv sitter jag och alice framför tvn och kollar på 2 och en halv man.

Imorgon är jag ledig, så då ska ja tvätta och städa igen. Sen på kvällen ska ja träna. Och fick höra idag på torsda då vi har match behöver ja bara gå över vägen :p har match mot sund här i maland!  Det är typ sjukt skönt :p haha.
ska även ringa massa dumma äckliga samtal imorn.. bläää!

Nu undra om man ska ta med sig Alice och gå och lägga sig bredvid älskling lr om man ska ta och slå på en film.. Är sjukt trött men känner att jag inte kan sova om ja lägger mej.

Sandra<3Stefan

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0