Min helg :)

Fredag: Jobbade till två sen for jag till birsta och träffade Stefanie och Sofia :) Gick runt där och handlada nya strumpbyxor, en tröja och ett linne :) Sen for jag och älskling upp till holm för att käka Tacos och hämta Alice. På kvällen kom Sofia till mej och vi åkte runt lite bil med Bebbi och jocke och hundarna så klart :) Sen efter en stund åkte vi hem och sov.

Lördag: vaknade runt 11 klev upp och kissade med Alice och gav henne mat. Sen hoppa ja ner i sängen med bebbi och sen myste vi bara på i soffan till typ 14-15 då vi åkte in till Ikea för att shoppa lite :) Jag handlade en klädhängare lr va man säger, en sån där praktisk :P Nu ska ja bara få bort mina kläder jag inte vill ha också inhandla nytt inför hösten/vintern :) Köpte även ett dubbel täcke till sängen och det var bästa jag gjort på ett tag tror jag, massa mera mys med bebbi! :) hihi. På kvällen skjutsade vi ut Martin och Victoria till njurunda sen for vi hem och kollade på film. Slockande i sängen runt 11 sen for bebbi i väg och hämtade dom igen.

Söndag: Klev upp 7 och for och jobba. försov mig för första gången i hela mitt liv! Men kom bara 5 minuter för sent. VAknade 06.52 och var på jobbet i bergsåker 07.05 tyckte ja va riktigt bra ändå :p haha. Jobbade bara till tolv sen efter det så for jag hem och myste med bebbi och sen spelade jag match mot timrå. Vi förlorade som vanligt men vi spelade ruskigt bra och bara vi haft turen med oss så har vi kunna spelat oavgjort. men då ska man har turen med sig också.. Nu sitter jag bara hemma och myser. Bebbi är och hämtar sin mamma så jag passar på att skriva lite här :p

Till veckan äre detta som händer
Måndag: Jobb 7-15. Ringa på några ställen.
Tisdag: Jobb 7-16
Onsdag: Ledig, ska på ett hemligt ställe och fixa lite.
Torsdag: Ledig
Fredag: Jobb 7-16
Lördag: Jobb 7-20,30
Söndag: Jobb 8-16


Sandra<3Stefan

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0