Onsdag 4/8-10

Igår då jag var med mamma på birsta fick jag och älsklingen massa små jultomtar, så nu längtar jag till december så man kan börja julpynta :) Vi kommer få så otroligt fint i våran lägenhet med julsaker :)

Idag så sov jag och fisen till halv 12 :) Sjukt skönt kan ja lova. Då vi vaknde så började jag med tvätten på en gång, sen for vi och pussa på Älsklingen och käkade donken. :p Sen så lämnade vi sorligt av honom på jobbet igen :(

Idag så ska jag och alice göra detta

* Städa lägenheten
* Städa badrummet
* Tvätta
* Kolla på OTH :D
* Åka och pussas med älskling, som ska jobba över igen! :(
* Träna

Är så le på att älsklingen ska jobba över jämt :(

I helgen jobbar ja sista helgen :D Det ska bli så jävla underbart! :p haha
Men otur är ju att det händer massa saker i helgen som ja gärna skulle vilja vara med på..

Ajja

Uppdaterar sedan.

Sandra<3Stefan

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0