Regn jippi

Sitter just nu på jobbet. :( Tänkte berätta om min helg :P

Fredag: Var och kolla på kusin som spela fotboll, han gjorde även mål :) hihi Sen for jag och hämtade bebbi på jobbet och efter det så for vi till alnö och satte ihop 740n. Sen så slöade vi framför tvn och sen for vi in till stan en sväng och surrade med lite folk. Sen hem till sängen, somna bums! skönt.

Lördag: Jobbade 7-20. På lunchen for jag och pussade på älskling som var på bilträffen i birsta på meckonomen. Sen for ja tilbaka till jobbet och sen hem snabbt och duscha. Sen begav vi oss till härnö på garage fest :p haha. Trevligt trevligt :) Sen for vi till birsta träffen och kollade lite, men skit poliserna var ju tvungen att komma dit och förstöra! Som vanligt!! Sen blev det en sväng till stan också där vi surrade med massa folk som stefan jobba med. Sen hem till sängen somna bums igen! :p

Söndag: Består som sagt av jobb till 9 ikväll. :( Ska åka och pussa på stefan sen då jag har rast och sova lite tror jag. :p haha.

Till veckan så händer det väl inte så mycket tror jag.

Måndag: Jobb 7-16 Bergsåker

Tisdag: Ledig! Tvätta :(  Träning på kvällen

Onsdag: Jobb 7-13

Torsdag: Jobb 7-13 Match på kvällen kanske? :p

Fredag: Jobb 7-13

Lördag: LEDIG!!

Söndag: LEDIG!!

nä nu ska man väl bege sig ut och jobba igen :( buhu!

SandraÄlskarStefan


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0