Tlött

tänte berätta hur min helg sett ut :)

Fredag: jobbade till 14 hem och invänta älsklingen, sen for vi till ön för att provköra en bil. Jag blev kär men finns lite mycket att göra på den.. hmm.. På kvällen tror ja vi bara var hemma och myste, kommer inte ihåg :P

Lördag: Vanade sent sent :D Sköönt!! På dagen for vi och skruva 740 och sen kvällen spenderade vi hemma hos emil och viktoria med buzz och öl :)

Söndag: Sov igen ett bra tag, klev upp och började jobba klockan 14. Kvällen blev det mys och älskling färgade mitt hår :)

Idag så vaknade jag tidigt. Har fruktansvärt ont i nacken och ryggen :s Skit saker. Får leva på alvedon idag om ja ska klara av att jobba. Idag så skulle jag städat och donat men jag tappa humöret imorse pga av en grej så jag får städa imorn ist. Orkar verkligen inte idag! Har massa annat ja måste göra.

Idag så börjar ja jobba 15,15-21. just nu väntar jag på att finaste ska komma hem och äta lunch med mej och pussa på mej! :)

ajja nu ska ja ta och fixa mej lite.


Sandra<3Stefan

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0