Vecka 33

Måndag idag, jag och alice vaknade runt tio idag. Hon är inte så kry i magen och vill kräkas hela tiden.. :( Lill gumman.

Idag så håller vi tummarna för bebbi! Massa tummar! :)

Sen idag så ska jag och Alice följa med till Arbetsförmedlingen med bebbi. Jag ska sitta och gosa med honom mest! Medans han sitter och fyller i dom där äckliga uppgifterna :p haha

Ikväll så jobbar jag 15,16-21,00 :( Hade gärna varit ledig lite till. :P men har bara några dagar kvar nu sen äre slut på jobb.. Undra vad man ska göra då då. Har sökt en massa jobb nu men dom lär man ju aldrig få.. sån tur har jag inte..

Under veckan så händer detta:

Tisdag: jobb 8-15 Träning 19,30-21
Onsdag: Jobb 7-13
Torsdag: Ledig, match på kvällen mot Alnö 18,30-20,15
Fredag: Ledig,
Lördag: Selånger, kanske jobb på dragracing?
Söndag: Jobb 7-15

Nä nu ska ja titta op OTH och sen göra mej i ordning för att träffa hjärtat.
Sabdra<3Stefan av hela sitt hjärta!

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0