1 December

Ja som sagt i det tidigare inlägget så har jag antingen åkt på vinterkräksjukan eller så var det bara gurkan jag åt igår som var dålig.. varför ska jag alltid få det värsta för? och det ska alltid drabba magen bara för att jag verkligen avskyr att ha ont i magen! Jag kan aldrig bara få en vanlig förkyldning :(

började väl igår vid 11 tror jag, spydde som en jävla gris.. :( Sen har magen krampat hela jävla natten, känts som om nån körde en kniv i magen och rörde runt :s Har aldrig haft så jävla ont nån gång inte ens då jag gjorde illa foten..

Ajja.

Idag får man öppna första luckan i kalendern också :p Jag har ju chokladkalender så jag vetinte om jag vågar äta den idag, kanske ger den till bebbi :)

Nu har jag iaf duschat så jag känner mej lite bättre. Ska försöka få tag på hon jag skulle till idag men dom säger bara på telefonsvararen att hon är inte anträffbar och sen lägger dom på! Fel att ha så man får prata in ett medelande?

Nu ska ja försöka sova en stund tills bebbi kommer hem en sväng.

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0