Dag 2 - Det här åt jag idag + Dag 3 - Vad är kärlek?

Hm glömde visst bort att skriva detta igår, fast var ju inte hemma så mycket heller.

Jag åt iaf en ägg macka och en kycklingsallad och jävlar va gott det var.

Igår så åkte jag upp till holm fick min ägg macka där och massa god loka, flädersmak :D Sen for jag till birsta och köpte en film till mamma, trolltyg i tomteskogen :p Sen for jag till bebbi och där var vi en stund och fixade med min bil, tvättade den och bytte glykol i den så nu tål den 35 minus :) hihi. Sen for vi till jocke och åt och kollade på hockeyn och det är fan pinsamt! Dom låg under med 5-0 i första perioden! :o Sämst!! Sen for vi hem och kollade på ph och sen csi sen somna vi båda i sängen denna gång :)

Idag så sov jag och Alice till 11 :o Välbehövligt kan ja lova! Idag så ska vi ta bilen av bebbi sen då han kommer på lunchen, sen ska vi skjutsa han och hämta mitt paket ! :D jippi! Sen ska vi åka hem och diska, och skotta på altan, för imorgon så får vi julgran! :D

Ikväll så ska jag och äta middag med tjejerna :) men jag vetinte vad ja ska ha på mig. :/ Vet bara vad jag ska ha för skor och jacka om den kommer nån gång! Hatar att vänta på saker! Finns fan inge värre! Sen ska jag åka upp till skogen och sova eftersom jag ska iväg till Östersund imorgon :) Lite tråkigt att bebbi inte följer med men sånt som händer.

Dag 3 - Vad är kärlek?
Ja vad är kärlek egentligen? jag har inget bra svar på detta, men man har en kärlek till sina föräldrar,släkt, vänner, pojk/flickvännen, djur. Man kan älska på så många olika sätt tror jag. Men riktig kärlek för mej det är då det pirrar i hela kroppen och man känner sig hel då man är med den personen om det är pojk/flickvännen. Sen så ska man ju självklart bli glad av personen, och känna sig trygg och sånt. Ja men jag vet faktiskt inte vad ja ska säga om kärlek för det är så stort och alla känner olika.

nu ska jag öppna min lucka i chokladkalendern och sen börja med lunch till bebbi! Sen ska jag väl också klä på mig :p kan ju vara en fördel om jag ska gå ut sen. haha. Det snöar även :D Lycklig tjej!

Sandra<3Stefan

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0