Gott nytt år ! :)

Idag så äre sista dagen på 2010! Har gått sjukt fort och året har haft mer nergångar än uppgångar! Men 2011 ska bli ett bra år!

Lite nyårs löften:

* Sluta äta skit mat och godis mitt i veckan!!
* Börja träna på gym och fotbollen
* Jobba så mycket jag kan/ försöka få riktigt jobb
* Göra klart skolan så fort som möjligt!
* Åka utomlands minst 1 gång! Vilket nyårs löfte men jag ska utomlands!

Idag så firar jag och älsklings Stefan 1 år tillsammans! Han fick en skjorta av mig :) Jag förväntade mig inte att få nått av han och det gjorde jag rätt i.

Just nu sitter jag och tittar på nån film på 5an tror ja det är, på våran nya 47" are!! Så sjukt stor!! Filmen är väl inte den bästa men jag ska sitta och mysa en stund innan jag tar tag i det sista med disken och sen kan jag inte dra fram damsugaren nu då bebbi sover.

Ja nångång idag kommer Lollo och Peppe förbi och då ska vi äta mat sen dra in till stan där vi ska festa :)

Igår så var vi hos en jobbar kompis till stefan och stefan drack så han kommer säkerligen va nykter ikväll och då kommer han tycka allt är skit tråkigt och vilja åka hem.. Kanske inte blir ett sånt bra 1 års dag/nyår ändå..

Kvällens outfit kommer upp på måndag :) Lär ju inte sitta och blogga nå mer då bebbi vaknar och imorgon ska jag ligga och vara trött och på söndag jobbar jag 7-21 så där har ni anledningen och sen vet jag inte vad ja ska ha än heller så. :P

Ajja nu ska jag väl ta och diska :( fast det är ju bara bestiken kvar att diska :P

Sandra<3Stefan


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0