My week

Veckas planer:

Igår: Jobbade till 14 sen for ja på birsta själv en stund och fyndade lite :) köpte en kuvärtväska lr va det heter, en jacka av nått slag, nagelack, hårnålar, ögonskuggor, trosor, en fnare topp :) Allt detta för typ 300 :) Sen fpr jag till bebbi och var med han och Emil på hans jobb och sen for jag och hämtade Lollo och marre så åkte vi på birsta en sväng igen :p Sen for jag hem och myste med min bebbi!

Idag: Vaknade 11.40 :o Shit!! klev upp åkte på birsta träffade steffi och sofia gick med dom en snabbis sen kom Ida, Lina och amanda gick med dom tills dom skulle åka in till stan och träffa sara. Sen träffade jag Steffi och Sofia igen och var med dom och sen for vi hem till sofia och monterade ihop en byrå hon köpt, blev jätte fint! Sen rensade vi hennes garderob :) Sen var vi till bebbi på jobbet en sväng och sen skjutsade Sofia hem mej. Jag for till timrå och ställde in min bil. Fått lånat mamma och pappas räser nu :P haha. Skit äcklig bil att köra, men min får stå inne nu och tina lite. :) Nu har jag plockat undan mina och bebbis kläder, ska lägga in hjärtats i garderoben snart och mina får ligga i påsar än så länge tills jag får råd att köpa en byrå eller nått liknande som ja kan ha mina kläder i.

Onsdag: Jobb 13-21 Före det ska jag betala räkningar :(

Torsdag: Stor städa hela lägenheten och försöka få nån ordning i våran lilla skrubb!

Nyårsafton: Middag här hemma sen party på ett hemligtställe ;)

Nyårsdagen: Ligga hemma och förhoppningsvis inte vara bakis :p

Söndag: Jobb 07-21 :(



Jag saknar min bäbis!! Så jävla tyst och trist hemma nu! Men jag vet att hon har det bra nu. Men jag önskar att hon fick vara kvar här. JAG ÄLSKAR DEJ ALICE!!

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0