Näst sista dagen av detta år!

Nu har jag vaknat och duschat och kollat runt lite här på internet :)

Nu ska jag ta och klä på mig och sminka mej och så. Sen ska jag åka och hämta min PEAK jacka :D jippi!! SEn blire att plocka upp lollo så ska vi åka till birsta och handla lite :)

Jag ska försöka hitta en väska till mej och sen nått till min älskling imorrn! Vi har ju varit tillsammans i 1 år imorgon!! Känns helt sjukt vad tiden har gått fort! Undra vad ja ska köpa till honom då? hmm.. Man kanske fyndar nått på rean ;) hehe.

Nä nu äre bäst jag går och börjar.

Efter jag varit med lollo ska jag hem och städa och diska så det är fint här imorrn! DÅ lollo och peppe kommer på middag :)

Ajja nu ska jag ta och masa min feta röv upp ur soffan :P Lägger in lite bilder sen :)

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0