Ny vecka nya möjligheter

I helgen har jag jobbat och jobbat. men det har gått bra och jag måste ju ha pengarna så :p

Idag så har jag inte gjort mycket, Varit på hantverksvillan och ätit lunch med bebbi. Sen apoteket och nu sitter jag hemma och surar! :(

Skriver väl mina planer för veckan:
Idag: Tvätta lite och plocka undan lite kläder, promenad med Alice ikväll :)
Tisdag: Plugga och städa
Onsdag: Tandläkaren 14,20 Möte 18,00  Träning 19-21
Torsdag: Skola klockan 10. Jobba 12-16
Fredag: sjukhuset 11,30
Lördag: Åka skoter och mysa med kusinerna och lilla jullan :) Alice ska också åka skoter :)
Söndag: Slappa Träning 18-19

Ja det var väl vad ja ska göra.

Nu ska jag ringa csn och tjata igen!

lite bilder kommer upp om en stund om det går bra med csn

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0