Presentation av mig själv

Är en tjej på 21 år som bor i Sundsvall med sambo/fästmannen Stefan och våran lilla fis Alice. Jag går just nu i skola och jobbar lite extra. Jag går omvårdnad på komvux med validering och det innebär att jag blir undersköterska då jag är klar och att jag läser på distan lr va man ska kalla det. jag jobbar extra i Timrå på ett service hus och i Bergsåker inom hemtjänsten och snart i Liden på ålderdomshem.

Jag är uppvuxen på Landet i Sundsvall med min mor, far och bror. Jag gick på lidens skola i grundskolan sen  gick jag ett år på samhälle samhälle på hedbergska men ångrade mig och började om 1 an på barn och fritidsprogrammet ist, har också gått på Wången trasvkola i Östersund. Jag har spelat fotboll mesta delen av mitt liv, jag började i holm sen gick jag till Indal sen gick jag till Selånger och nu spelar jag med Kovland. Jag har också ridit ganska mycket i mitt liv och det är fortfarande av intresse men känner att plånboken och tiden inte finns just nu att ta upp det igen.

ja va mer ska man säga. Jag har en till hund som bor hemma med min mor och far, jag var väl lite "ung" då jag skaffade henne så dom fick ta hand om henne ist. Men jag ska börja ha henne mera nu så fort jag blir frisk :)

Ja det var lite om mig.

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0