Snöööö!!! :D

Jag verkligen älskar snön! Jiho!!

Nu ska jag bara ta på mig jacka och skor och sen bege mej ut i snö stormen! Tur man ha 4 hjulsdrift på bilen! :D Fast saknar min bmw så sjukt mycket nu också.. Kanske ska ta och köpa nån skit bil bmw och härja med ;D

Ska på sjukhuset nu.. Vill inte dit, har varit där allt för många gånger nu!

Imorgon ska jag köra bilen med släpvagn! :P Vill inte ens veta vad min lilla pärla drar i milen då.. 3-4 liter kanske om inte massa mer! :(

Ikväll ska jag jobba 15-20 skönt pass! :P Slipper dela fikat på eftermiddagen :P och få ja kommer så finns det itne så jätte mycket att göra :p hihi.

Nä bäst man åker nu så vi kommer i tid.

Sandra<3Stefan

Bilder kommer upp sen på dagen outfit och mina nya sjukt snygga skor! :D

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0