The only one I love to not forgive

Ja ska kanske berätta vad jag gjort i helgen.

Fredag: Åt pizza på biteline och surrade massa med Ida och Sara, fick ett presentkort på Boom så ska dit och shoppa i eftermiddag :) Sen for jag och bebbi ut och åkte lite bil, sen skjutsa älskling mej till skogen där jag spenderade natten själv.. :(

Lördag: klev upp typ 8 och fikade, klädde på mej och sånt, sen kom maria och madde och vi for till Östersund. Där var det sjukt mycket folk och jag fick en fin krans att ha på dörren :) Sen for vi hem och jag väntade på bebbi jätte länge. När han kom hade han Boss och Alice med sig :) Så då vart det livat i huset :p Sen for vi till Ön och spenderade kvällen i ett garage med att byta motor i en skit bil :p klockan 2 gav jag och hundarna upp och for hem och la oss. Vid 3-4 kom stefan.

Söndag: klev upp gick ut med vovvarna la mig vid datorn en stund. Sen kom mamma och pappa så nu har vi tvättmaskin :D vi for hem med Boss och sen hämtade vi danne och peter och for på donken och käkade, jag drack en milkshake, fy fan va gott det var och länge sen! :D Sen skjutsa vi hem dom och sen vet ja inte va vi gjorde. Somnade ganska tidigt för jag skulle upp tidigt.

Måndag: Klev upp tjugo över 5 :O Drog mej mot liden sakta med säkert klockan 6 och jobbade 7-16 och sen for jag och hämtade bebbi och sen hem och kolla på tvättmaskin och hämtade Alice och sen for vi och skruva igen. Jag och Alice gick på en lång promenad och hon var skit söt då det gick förbi en häst :P hon typ tappa hakan och bara stirra :P Sen for vi hem och kollade på ph på datorn och sen gick vi och la oss.

Idag så ska vi på sjukhuset en snabbis och sen ska jag på boom och handla och sen ska jag skicka massa paket. Sen ska vi åka och handla tror jag då bebbi slutat och sen blire väl nån middag. Sen har ja ingen aning.

I veckan händer detta:
Idag: handla, sjukhuset, sova?
Onsdag: Jobba 13-21,30 i liden
Torsdag: Sova, plugga en massa!
Fredag: Skola klockan 9 sen vet jag inte.
Lördag: Jobb 8-21 i timrå sen sova ensam
Söndag: Jobb 8-16 i timrå

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0