Tidig julklapp :)

Torsdag: Idag så har jag varit med mamma och morfar på birsta och ätit jätte god lunch :) Jag fick en tidig julklapp av morfar och det är en skit snygg spegel :D Tack morfar! <3

Nu så är jag hemma en snabbis för att fixa till mej lite :) ska iväg på möte idag halv 3 :) Så jag måste nog snart åka. Hoppas att det blir nått bra utav detta! Sen efter det så funderar jag på att åka till bebbis jobb och sitta och titta då han jobbar :p Ska hjälpa han sen att fixa lite på 745an. Efter det så ska vi åka på birsta och shoppa till bebbi från morfar som han ska få i julklapp. Hittade ett par skit snygga byxor och en sjukt snygg skjorta men jag vågade inte köpa det, så vi ska dit sen och handla från moffen :)

Imorgon så ska jag på skolan 9 sen ska jag upp till mamma och göra rullrån. :) Bränna fingrarna som jag gjorde i fjol. Fast lär ju bli mer äta än göra :p haha.

Nä nu ska jag väl ta och bege mej ut med Alice och sen fara :)

Sandra<3Stefan.

Bild på outfit och spegeln kommer sedan då jag kommer hem :)

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0