Torsdag 2/12-10

Idag så mår jag bättre, bara lite bubblig i magen lr va man ska säga :p haha.

Just nu så väntar vi på att sofia ska komma och hämta oss och köra oss till min bil på bebbis jobb, sen ska jag och alice åka till skogen och hämta kläder och lite annat smått och gott. Och äta ägg macka :D hihi. Sen ikväll vet jag inte vad som händer alls, hämta bebbi klockan 4 iaf. Ska även skicka iväg ett paket idag och sen hoppas jag att min jacka och mitt andra paket kommer idag annars blir jag grymt ledsen! vill ha min jacka nu!! Och det andra paketet kanske jag inte får än, ska ju få det av bebbi och om ja känner han rätt kommer jag inte få det förens i julklapp. :( Men ska tjata åt mej det tidigare :P

Nu ska jag och Alice kolla på julkalendern ;D hihi. Den var så ful så det vart cool.

Imorgon äre fredag och det innebär middag på biteline med Ida,Sara och Tilda :) jippi
Sen på lördag så ska jag åka till Jamtli julmarkand :) Spännande!


Såhär snygg är jag idag :p


Sandra<3Stefan


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0