trist

Nu är jag hemma igen efter en tripp till skogen. Mamma och jag gjorde rullrån och jag brände sönder fingertopparna känns det som. Sen färgade mamma mitt hår, sen åt vi mat, sen gjorde mamma nått mer med mitt hår, vad får ni se om några dagar. Sen så packade jag ner lite kläder åt bebbi som han kan ha då han ska köra skoter.

Han och krille är på väg att köpa en skoter var. Och jag sitter här helt själv! :( Alice stannade ju som sagt kvar i skogen i natt. Lill gumman blev jätte ledsen då jag for utan henne, mammsen blev minst lika ledsen. Hon är som min lilla bäbis som jag aldrig vill lämna i från mej..

Nu så ska jag väl ta och duscha en snabbis fryser som en idiot! Men min filt som jag köpte från boom värmer otroligt bra och jag är jätte nöjd med den :D Sen så ska jag ta med mig kabeln till telefon så ni får se lite bilder jag knäppt.

Kanske ska ta och sätta mej och dona med grejen till bebbi han ska få i julklapp också :) Sen slå in dom få julklapparna jag har :p Det blir min fredag kväll det. Jätte rolig lr så inte!


Sandra<3Stefan


bild sen i somras :)

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0