Don't lie

Min helg.

Fredag: Jobbade 15-20, sen kom Danne och Stefan och hämtade mej och vi for och hämtade hans bil och sen for vi hem och gjorde ingenting. Skjutsade hem Danne och sen for vi och hämtade skotern och sen sov vi i holm.

Lördag: Vaknade i holm runt 11 gick ner och åt frukost och sen klädde vi på oss och begav oss ut på en skoter tur bort till farfar. Fy fan säger jag bara! Jag vill aldrig mer köra skoter! Har aldrig kört fast så jävulst och blivit så jävla förbannad! Tappade verkligen humöret en gång och det var tur att inte nån var i närheten då. Sen då vi kom till farfar och farmor så satt vi där och vänta på dom andra och sen då alla kom åkte vi pulka bakom skotern, Alice var så snäll och låg så fint i mitt knä. vi åkte en slinga som farfar och pappa gjort och träffade på två tomtar och fick grillad korv och hade mysigt. Sen då alla åkt den så åt vi gröt och mackor ochs en drack vi kaffe. Sen åkte vi hemmåt. Bror fick köra hem min skoter för jag vägrade åka den där jävla skit vägen igen! Jag åkte med Hanna och Jullan :) Sen åkte vi hem och duschade och grejade sen for vi till Danne och åkte runt ön och sladdade lite. Sen blev det en sväng in till stan och sen ön igen och sen åkte vi hem och kollade på film sen somnade vi.

Söndag: Igår låg vi i sängen till 12-13 nånting. For och handlade lite och sen for jag på jobbet. Jobbade 15-21 skit skönt vare för vi var 5 stycken :) hihi. Sen kom bebbi och hämtade mej, vi for hem kollade på day after tomorrow lr vad den heter och sen somna vi.

Idag så ska jag och Alice städa, och gå på en promenad, tänkte att vi skulle gå och möta stefan då han sluta. :) Så skönt att gå en bit och sen få åka bil hem, för det är alltid hemvägen som är jobbigast :P haha.

Tisdag: Träna, promenad med Alice.

Onsdag: Sjukhuset med bebbi. träna, promenad med Alice.

Dan före doppare dan: Jobb 13-21 före det springa till birsta och handla dom sista julklapparna och betala räkningar. Ska också försöka hinna med en promenad med Alice.

Julafton: Jobb 07-16 Sen moster och äta mat och öppna paket :) Sen hämta älskling och mysa tillsammans en massa! <3 Ska ju tyvärr fira jul på olika håll :(

Juldagen: Jobb 8-21 :( Börjar ångra lite nu att jag tog på mig detta. :/

Annandagen: Jobb 8-16 :( Sen mysa sönder älskling om han är hemma.

Ja det var vad jag gjort och ska göra. Vilken rolig julhelg eller hur?! Men det lär sitta bra i kassan i januari.

Ajja.

Nu ska jag duscha och sminka mej och klä på mig :) Hoppas bebbi kommer hem på lunchen så jag får pussa på han!

Bilder kommer upp sen.

Sandra<3Stefan



Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0