Vänner?

Vänner vad är det egentligen? Jag har väl några få, som jag träffar nån gång ibland. Men vart har dom andra tagit vägen? jag ska inte lägga skulden på er att det är erat fel för mycket är nog mitt fel att jag inte prioriterat er utan en massa annat. Men sen så känner jag att det inte ska vara samma person som alltid hör av sig först.

Jag tycker att om man är en vän så hör man av sig till varandra och inte bara den ena till den andra. Jag hörde alltid av mig förut, men om inte jag gjorde det fick jag inget. Så efter det slutade jag, då inser man ju att personen bara vill vara med en för att vara snäll ungefär?


Nu har jag varit på skolan, sen for jag hem, somnade bums sov till kvart i tolv kanske, har efter det duschat och fixat mej för idag. Vart leggings, poncho, linne, och en långärmad tunn tröja, och vita tjocka goa knästrumpor :)

Nu ska jag och Alice packa in oss i bilen för att bege oss upp till skogen och baka rullrån, ska även tvinga mamma att färga mitt hår!

Nä nu börjar alice springa och vill ut så nu äre bäst ja kliver upp och skyndar mig.

Sandra<3Stefan



här var skrotan inte stor :')

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0