12/7-10?

Ja nu har jag hunnit med mycket sen ja blogga sist.

Lagade blodpudding till älsklingen och mej som lunch. Satt och myste med han lite och letade kopplet till skruttan utan resultat.. Fattar inte hur saker bara kan försvinna..

Sen har jag badat, städat badrummet (skura badkaret, handfatet och toaletten) Känner mej riktigt duktig :)
Jag har också fått plocka upp massa glas från golvet för den dumma rullgardinen slog ner en glaskruka jag fått av mormor.. men men sånt som händer.
Sen har jag också diskat lite.

Nu är det bara att damsuga och skura golven kvar, vågar inte riktigt göra det då jag är ensam, tänk om skruttan blir liv rädd för damsugarn.. så det får vi göra då bebbi kommer hem som ska jobba över igen! :(

Dom ringde även från mitt jobb idag och frågade om ja kunde jobba ikväll, men ja tackade nej. Har ju jobbat typ 24 timmar i helgen! :( Men om jag får gå in och jobba igen så får ja massa övertidspengar för denna månad jobbar ja 163 timmar och om man jobbar mer än 165 på en månad får ja tydligen en massa mer pengar :p Så synd att ja inte kunde jobba ida egentligen, pengar behöver vi.

Idag ska ja även skicka iväg lite saker ja sålt på tradera, ska ta och leta fram dom och skicka sen ikväll :) Älsklingen har ju min bil så ja kan inte åka nånstans, om jag inte tar hans bil men det vägrar ja :P haha. Sen vill ja inte lämna skruttan i bilen då det är så varmt spelar ingen roll om ja kan ha rutorna öppen..

Ska även söka lite jobb idag och vika tvätt och bädda sängen riktigt tänkte jag. Och sen ikväll ska vi nog åka och bada :)



Såhär ser jag och skruttan ut idag :)

SandraälskarStefan

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0