14 juli

Idag fyller min bror år, han blir gammal gubbe! Hela 24 år! Grattis bästa bror!

Idag så ska ja tvätta, göra lunch åt älskling, skjutsa älskling på jobbet, posta massa saker, hämta älskling på jobbet, åka till indal och fira min bror, åka och skruva stefans bil, sen hem och sova. Ja det var min dag de :p

Torsdag: Jobb 7-16
Fredag: Jobb 7-16
Lördag: Ledig
Söndag: Ledig

Jippi säger ja bara! :D


Just precis nu gör vi inte mycket, jag pch alice. Hon bråkar på mej så ja bråkar tillbaka.

Ska snart gå och duscha och klä på mej nått. Är så sjukt le på alla mina kläder nu så det är hemskt :p

Ja längtar lite till hösten också, få ta på sig massa mysiga sköna kläder och handla massa nytt :) hihi.
Sen längtar ja ju för att vi ska till göteborg och troligtvis utomlands :) Sen fyller älsklingen 20 i höst också :)

Ajja nu ska ja ta och göra nån nytta till morgonen :p

Sandra<3Stefan

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0