Fredag 9/7-10

Ja idag äre fredag och vad innebär det jo att det är snart helg och att jag jobbar då! :( Jävla skit saker!!

Hatar att jobba lång pass och jag lär ju få vara på våning 2 som jag absolut inte vill :(

Men men igår badade vi iaf skruttan, Det gick bra hon stod still men visade några gånger att hon inte tyckte om det. Bilder nedan..

Under dagen ska jag aktivera lill skiten så hon inte är vaken hela natten.. Imorse var älsklingen helt underbar och busade och tog hand om henne så jag fick sova, jag klarade inte av att ha ögonen öppen i 1 sekund ens.

Ikväll vet ja inte heller vad som händer, ja ska sova tidigt iaf för jag ska ju upp 6 imorn :( Och jobba ända till 9! skit pass!!!!

Jag vill även veta när vi ska åka till göteborg så man hinner få lite pengar till de.. Ska ringa och tjata på pappa att säga när vi ska åka, för jag vill ju gå på liseberg också! :o ullared har ju öppet året runt men jag vill åka karuseller :o

Idag ska jag testa och ringa om ett jobb och se om man får det lr inte :) Men jag ska gruva mej först lite bara :p haha

Jag funderar på att byta bil, men om ja ska ha råd att köpa en ny bil så måste jag ju sälja bmw och det vill jag verkligen inte.. hmm hur ska ja då göra, för jag orkar inte vänta tills jag har sparat ihop pengar för då blir det om typ 50 år! :o Men men ja ska ta och luska lite i detta, kanske ska lägga ut bmwn på blocket och se om nån vill ha den? ja det är frågan det..

Nä nu ska jag ta och lägga mej i badet och ta hand om min kropp lite granna :p Benen är verkligen hårigare än hårigast :P haha


Sandra älskar Stefan!
Imorn har jag och bebbi varit förlovad i 6 månader! :) <3


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0