Fredag

Hejsan. Nu är jag ledig tills på söndag klockan 14. Hade gärna varit ledig hela dagen då också men så blev det icke. Idag fick jag även 8 dagar till att jobba i augusti. Så man kanske får lite slantar endå ;p haha.

Nu ska ja fara till älsklingens jobb och pussa på han och plocka med mej han hem. Vi ska åka och kolla på en bil som jag vill ha, man får ju faktiskt drömma :P

Efter det hördes jag att det ryktades om att vi skulle åka och köpa lite öl :P haha, men får väl se hur det blir med den saken, vet inte alls vad som händer ikväll lr imorn förutom att ja ska sova lääääänge imorn! Ska stänga av ljudet på telefon så inte jobb får tag i mej! Vägrar jobba imorn! Är trött nu och skulle kunna gå och sova nu bums! :p

Nä nu ska ja och Alice ta vårat pick och pack och åka :)


Sandra älskar verkligen sin Stefan Jag&DuAlltid

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0