Godmorgon

Godmorgon godmorgon. Hoppas ni sovit gott, för det har jag :p haha.

Idag så vet jag inte vad som står på schemat riktigt.. Känner mej krasslig och tjock i halsen..

Igår kväll så gick vi ner till bryggan och träffade Emil, viktoria, emils bror och hans tjej och deras rottis Ronja. gick jätte bra mellan Alice och Ronja :)
Alla badade utom jag och Alice. :p Är nog en stor badkruka jag :p haha
Vi har även köpt en sele till Alice och hon trippade på så fint bredvid oss :) Duktiga tjejen.

Om en liten stund kommer bebbi hem på lunch, idag är jag lat så han får bara nudlar :P haha. Måste nog skjutsa han till jobbet sen så ja kan åka ut till pappa i timrå runt 16. Min bebbi lär ju ska jobba över idag med :(



Klänning- rut m flr
Skor - (som inte syns) Scorett

Laddar upp lite bilder sen igår och en stund, ska ta och gå ut med Alice :)


Sandra<3Stefan

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0