In the rain

God morgon.

Har typ nyss vaknat, lr ja och bebbi vaknade prick klockan 7 så han fick skynda sig upp till jobbet idag, han hade glömt ställa larm igår kväll. Så han hade tur att han vaknade av sig själv :p Jag och alice följde med han ner till bilen så hon fick kissa/bajsa och så jag fick pussa älsklinegn hejdå.. :( Sen gick vi och slängde in tvcå maskiner, dom jag inte hann med igår. och ska skynda mej nu fr man får bara ha tvättstugan 1 dag i veckan och jag hade ju igår..
Men har bara en maskin kvar att torktummla sen så är ja klar med det. :P

Gick och la oss i sängen förut jag och Alice och vaknade nu.. :P skönt kan ja lova

På min lista idag så är det:
- Tvätta klart
- Laga lunch till älskling
- Bada
- Jobba 15-21
- Sova

Jag jobbar ju hela helgen och det suger verkligen! :( Avskyr det!!! Hade varit en sak om det var 7-16 men nu är 7-21 lördag och söndag :(

Nu bjuder jag på en bild på mej och älskling sen i lördags :)



Hittade en bild på  Alice och Boss också :)


Sandra<3Stefan

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0