Ledighet

Ledighet är tråkigt då inte älskling är hemma!! Jag vill inte vara ledig mer! :p

Just nu ligger skruttan på golvet och sover så sött. Bild nedan..

Jag har tagit fram hamburgare och bröd som jag ska göra då min älskling kommer hem.
Har varit duktig idag jag btw, har tvättat, lr håller på att tvätta, har vikt lite tvätt och gjorde lunch till älskling förut då han kom hem. Varit ute och busat med skruttan. Bokat vetrinär tid, och pratat med folksam har bara ett samtal kvar nu och det får älkslingen göra.. Och sen då älskling kommer hem så ska jag vara ännu mer duktig och damsuga och städa toaletten och byta sängkläder och bada skruttan :)

Nä nu tycker jag och Alice att Husse ska ta och komma hem!!





Du gör mej så jävla lycklig älskling! Jag älskar dej!

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0