Måndag och nya tider

Ja ihelgen har ja bara jobbat och jobbat.

Lördags efter jobbet så for vi upp till Emil och kollade på fotbollen, sen hem och sov.
Söndag efter jobber så for vi till Stefans mor och far och kollade på fotbollen sen hem och sov.

Skulle ju egentligen ha varit och besiktat skruttan idag men jag orkade inte kliva upp 7 och huvudet verkte som fan! Så vi sov till halv 12 ist :) tyckte vi kändes mycket bättre

Nu ska jag göra mat till älskling och mej :)

Skulle ha varit underbart att fått legat på en strand och solat och badat idag men har ju lill skruttan så det går ju itne, kankse åker en sväng ikväll ist?

Nä jag skriver sen. Har mycket jag vill säga idag känner jag. :p

Sandra<3Stefan

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0