Min outfit

Ja idag ser jag ut såhär, fick precis hem det med posten :) hihi.



Linne - Hm
Leggings - Hm
Skor - Nelly
Armband - Gåva av mormor

Kom hem för en liten stund sen, var på ögrillen och åt med bebbi och pappsen. Mysigt värre. :) Sen skjutsade bebbi hem mej och jag blev både glad och arg då ja tittade i brevlådan. glad för paketet och sur för ja ha inte fått nån lönespec! Jag måste veta hur mycket pengar jag ska få imorn! Jag klarar inte av att vänta tills imorn! BLÄÄÄ!!! Hatar timrå kommun! Och om jag inte får nå pengar då åker jag dit och skäller ut dom efter noter! Sandra är arg idag! Avskyr när man inte får det då man ska få det!!

Nu ska ja ta och plocka undan lite här hemma och kanske diska. Lr om ja diskar imorn då jag ändå hade tänkt städa lite.. hmm.

Sandra<3Stefan

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0