Träning

Älsklingen kom ju hem på lunchen så jag och skruttan gick ut och väntade på honom, vi var ute i kanske 20 minuter och gud vad hon tyckte det var tråkigt. :P Hon ville bara ligga i mitt knä hela tiden och bli kliad på magen :P

Gjorde mat till bebbi sen for han tillbaka. :( Men som tur är slutar han 16 idag :)

Tjatade på pappa förut och i mitten av september kommer vi åka ner till Göteborg och gå på liseberg och ullared. Blir jag, stefan, mamma, pappa, bror, hanna, julia :) Vi ska hyra en liten buss och sen stuga :) Bara att spara pengar nu då :p haha.

Oj oj nu far ambulansen lr av det är förbi här.. Synd man inte har fönster så man kan se vad det är för nått som åker förbi, vi har ju fönster in mot skogen och till sovrummet orkar ja inte springa :P haha.


Nu medans skruttan ligger och funderar på hur man äter ben så ska ja ta och träna lite på min maskin :) hihi. Är nått bra program på mtv som jag kikar på :) så bara att lyfta fram den framför tvn :p haha.


Ska äta middag uppe i holm ikväll sen ska vi kanske vara med emil hörde ja stefan prata om. vi får väl se vad som händer :P


Sandra<3Stefan

Såhär ser jag ut idag:

Skor vet ja itne va ja ska ha än :p

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0