Underbar helg

Ja helgen har varit så sjukt underbar :) En av dom bättre i mitt liv.

Fredag: Jobbade 7-15 for hem väntade på älskling, for till hans mor och far och åt middag sen for jag och skjutsade min bror till Indal för hans bil har gått sönder. Sen for jag hem till min bebbi och sen blev det bio :) Såg nya twilight och den var bäst!! :) Vill se den igen! Efter det for vi hem och sov!

Lördag: Vaknade av att pappa ringde och väckte oss klockan 10 jag klev upp stefan låg kvar. Blev lite tjafs där men sen for jag upp till farmor och farfar för att spendera några timmar på flotten och fiska :) Fick en massa aborrar och en gädda!

Efter det for jag till bebbi som satt på bryggan med Emil och john lr va han hette :P Dom var röda som tomater och inte mindre röd var ja själv. :(

Vi satt där nere och myste på i solen och badade! Jag badade i havet, har inte badat på två sommrar tror jag :p men det var skönt men kallt :p

Efter det for vi hem och duchade och smörjde in oss, Sen bar det av till Stefans mor och far och åt middag, Stefans pappa fyllde 50. Men där blev vi inge lånvarig, stefan hade druckit lite mycket öl under dagen så han var inge pigg :p

vi for istället och hämtade Emil och victroia och john om han nu hette de :P Och for runt alnö en sväng och hamnade på bänkås viken tror ja de va och badade och spelade värdensoseriösaste kubb och kastade frisby lr hur de stavas :p Sedan myste jag och älsklingen på filten och bara kramades medans dom andra satt och pådde i hur många barn och allt dom skulle få :P Var jävligt roligt att lyssana på :P

Efter det så for vi in till stan och kollade läget sen blev det sängen efter som jag skulle upp och jobba..

Söndag: Jobbade 8-21 skit drygt! Var hem på lunchen och pussade och myste med den bästa och sen befann ja mej på jobbet resten av dagen :(

Men min helg har varit underbar!

Nu till denna vecka :p

Måndag: Jobb 14-21
Tisdag: Ungdom klockan 10 sen handla med mamma tydligen sen jobb 14-21
Onsdag: Jobb 8-15 Sen vänta tills bebbi slutat och sen östersund :) längtar!
Torsdag: Ledig
Fredag: Ledig
lördag:Jobb 7-21 :(
söndag: Jobb 8-21 :(

Ajja nu ska ja väl ta och ta fram en matlåda och sedan börja göra lunch till bebbi!

Sandra<3Stefan

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0