ÅÅÅÅ

Ja då fick man ett jobb erbjudande med start på måndag! :o Men jag har ju jobb hela sommaren.. :/

Men jag skulle iaf höra av mej till han i slutet av juni så skulle vi höra om det fanns nå möjligheter då, men annars är det ju inte så svårt att få jobb inom hästskötare men det kanske blir så att man måste flytta och det vägrar jag! Men men ska fundera lite och se vad han säger i slutet av månaden..

Denna dag kändes inte värt att åka upp för iaf.. :( men det är väl som vanligt.. Har lika gärna kunnat varit hemma och myst på mej gosepruppen min men inte då :'(

Ska snart gå ner till sjön och sätta mej och sola benen tror jag. Är väldigt fint väder men det blåser så mycket :/
Sen så har jag ju en uppgift jag måste göra också.. Hmm.. Så måste nog börja att göra den sen kan ja gå ner om solen fortfarande vill kika fram då.

SAKNAR MIN STEFAN!

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0