Åska och blixt = mysigt!!

Å gud va härligt med lite regn! :p haha lr så inte. men det är faktiskt mysigt med åska och blixtar så jag satte mej och försökte knäppa kort på blixten men det gick verkligen inge bra :( Orkade sitta i typ 30 sekunder kom ingen blixt flyttade på mej då kom det hur många som hellst, snabba mej tillbaka kom ingen, gav upp efter tredje gången..

Men nu öser det ner regn iaf, vilken tur att jag inte orkade gå till älsklignen som jag hade planerat :p kände på mej att det skulle bli skit väder :p haha.

Just nu så gör ja inte ett skit, stängde av tvn så fort ja hörde att de mullra, vill ju inte förstöra den för hjärtat också..

Har grymt jävla tråkigt så funderar på att lägga mej i badet, men då vill ja ha en bra bok och just nu har ja ingen bra bok.. :( och orkar inte läsa om dom två jag har.. Mitt liv är jobbigt ibland. Så nu ska ja fan beställa några spännande böcker för ja kommer tydligen få spendera många timmar hemma själv i sommar...


Sandra<3Stefan



Knäppte den nyss :)

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0