Helgen

Ja i helgen ha ja inet gjort mycket. Jobbat arsle av mig..

7-21 lörda och söndag.

Idag är ja ledig och med det betyder att jag måste åka in på arbetsförmedlingen.. blää!! Ska även testa och cykla till jobbet för att se hur lång tid det tar.

Imorn ska ja åka med paige till vetrinären klockan 8 så det var min sovmorgon de! :( Jävla bajs!! men lill gumman måste ju få bli frisk nån gång.. jobb 14-21

Onsdag: Jobb 8-21
Torsdag: 7-13 Kanske träffa tjejerna?
Fredag 7-13
Lördag och söndag ledig!! :D Ska mysa igen allt med älskling då :D hiihi
Sen så ska kanske Stefans mor och far och min mor och far träffas för första gången :P Och om inte det bli vill ja åka ut till tynderö och mysa på. men får väl se, kanske blir båda? :p

Sen är ja ledig midsommar också! :D Härligt som fan!! :D Ska mysa med älskling då ute i njurunda på fredagen och på lördagen ska vi nog mysa i tynderö och sen vet man inte :p


Nä nu måste ja göra mej klar om ja ska hinna, vete fan va ja ska ha på mej idag men men..
Måste ju fixa håret, sminka mej, klä på mej,  äta lite nudlar, göra nudlar till älsklings matlåda.. Hm ska hinna allt på 35 minuter :S

Kommentarer
Postat av: Anonym

midsommrdan är redan bokad.! wiskansparken!

2010-06-14 @ 17:13:43
Postat av: Anonym

av ida alltså;D

2010-06-14 @ 17:14:12
Postat av: Anonym

Haha Ida jag fattade att det var i från dej!:P men jag vill inte åka dit, långt bort och bara massa bondlurkar som dej ;) haha skämta :D

2010-06-15 @ 13:27:28
Postat av: Anonym

meh tråkikg du är. och är altid massa folkfrån stan också. inte bor de så många i stöde bara så de täcker upp så mycket folk de är på parken :D

2010-06-18 @ 10:42:34

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0