Now I'm getting nervous

jag har så tråkigt så jag tänkte skriva om vad som händer i veckan.

Onsdag: Skola skola skola.. Efter det så ska jag göra uppgiften ja inte orkat göra ikväll

Torsdag: skola skola skola.. Nä sista dagen på skolan!! :D Ska slå på en sko på en häst och jag hoppas den står still :p Sen bär det av hemmåt mot min älskling, klockan 19 äre match på kuben mot sdff och då ska vi jävlar ta och vinna!!

Fredag: Tvätta tvätta och städa städa medans älskling är på jobbet. kvällen vet jag inte än.. får se hur planerna blir :)

Lördag: Gå på bil utställningen med Stefan och lollo och sen äre crusing på kvällen :)

Söndag: Jobb 14-21

Sen äre jobb som gäller för hela slanten i sommar..

I juli är ja ledig 13 dagar och på resten av dagarna jobbar jag samanlagt 162 timmar:O dumt dumt dumt!!

Sandra älskar Stefan som fan!!!

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0