Så var det med ledigheten..

Ja igår var ja ledig :)
Var på arbetsförmedlingen och inte blev ja nå klokare på det..
Efter det så åkte jag hem tog en powernap och sedan cyklade jag till timrå och hem fy fan..
Sen gick jag till älsklingens jobb och åkte med han hem :)

Efter det så gjorde jag potatisbullar till oss och sen tog älskligen bilen och hämta Emil och sen gick vi ner och satte oss på stenarna och bryggan och myste på som fan! Satt där från 18-22 :) Emma och jocke kom också ner :) Mys mys! Det måste göras om :)

Igår ringde dom även och fråga om ja kunde jobba så det har ja sysselsatt mej med idag. Började 7 i morse till 13 utan lunch! så jag blev hyffsat slut, hann sitta i ungefär 5 minuter då ja tog ett kex och vatten..

Ikväll så har vi match i kovland mot stöde, och lilla jag ska stå i mål.. hoppas det går bra bara.. jag känner mej inte direkt bra i mål men men..

Älskling slutar tre idag :) så om en timme får ja pussa på han ungefär:)

nä nu ska ja ta med mej vårat berg med tvätt och börja tvätta så jag hinner slänga in 4 maskiner innan matchen börjar..

Sandra<3Stefan

181209
311209
100110

De bästa dagarna i mitt liv!

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0