Sexy bitch


Ja igår va man som sagt in Arbetsförmedlingen, det gick väl bra. Hoppas nu då :P
Under veckan hoppas jag även på att få reda på npgra jobb som ja sökt :)

Idag så har jag och mamma varit med lill fisen min till vetrinären där hon fortfarande är kvar, :( Min lilla gumma är så otriligt snäll och låter dom klämma och känna hur mycket dom vill. Men hon blev kvar där och ska opereras igen. :( Vi tog röntgen bilder på henne och i magen hittade vi en spik/nål så den ska bort. Hoppas det är den som har orsakat alla hennes problem. Annars blir ja bannad!!

Älskling var även hem under lunchen så fick pussa på honom, kommer ju inte ses förens nio ikväll :(

Nu ska jag ta och hoppa i mjukis byxorna och fara till jobbet och jobba 14-21.

Sen hem och sova och mysa med bebbi och sen upp å jobba heldag imorn så kommer vara helt slut!

Uppdaterar på torsdag.

Sandra<3Stefan

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0