Sommar och sol

Fredag: Var hemma hos Emil och viktoria och drack öl och myste på, jocke och emma kom också dit :)

Lördag: Grillade på alnö med Stefans familj och moster, sen for vi till Emil och kollade på film sen for vi en sväng till stan och sen hem.

Söndag: Sov till tolv, gjorde ingenting fot och jobba 14-21 :( Var lite ringrostig må ja säga men det är bra folk att jobba med där ute så allt gick bra ändå :p

Måndag: Jobb 7-13 sen for jag och pussa på älskling och hämtade mina skor :) Ikväll ska vi åka till holm och äta middag och hämta min cykel, så jag kan cykla till jobbet :p

Tisdag: Jobb 7-13 Sen träffa Steffi och lille bäbisen :D Sen match i Bergeforsen mot Timrå..

Onsdag: Jobb 7-13 Sen träffa Ida på stan, sen troligtvis åka och göra en hemlig sak ;)

Torsdag: LEDIG !! :D Tvätta på morgonen sen kvällen åka upp och fira Pontus (kusin) som tar studenten.

Fredag: LEDIG !! SOVA på morgonen sen kolla på Lollo då hon tar studenten :) Kvällen sova :(

Lördag&söndag jobb 7-21 & 8-21 Fy fan!!!

Det är min vecka det :)

Min söta Sambo har ju lagt beslag på min dator då han är hemma så jag får uppdatera då han är på jobbet. :p Men jag älskar honom för det. Och han kommer bli arg på mej då han ser mina nya fina skor jag fått idag !!! :D:D:D:D:D

Nä nu ska jag diska och hoppa i badet ! :)

Sandra<3Stefan

Varför blir jag förvånad på dej? :/

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0